مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-02سياسي

بنیاد شهید از آخرین وضعیت فرزندان شهدای سیستان و بلوچستان گزارش ارائه کند


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هیچ فرزند شهیدی نباید در استان بیکار باشد، گفت: بنیاد شهید سیستان و بلوچستان در اسرع وقت از آخرین وضعیت فرزندان شهدا گزارشی ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست صمیمی با فرزندان معظم و معزز شهدای استانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: شما فرزندان شهید آیینه تمام نمای شهدا هستید و شک نکنید که دعای پدرانتان بدرقه راهتان است.

وی با اشاره به جانفشانی های شهدا بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر ما با اقتدار و با صلابت به جلو می رویم به برکت این خون است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ایمان و اخلاص شهدا خاطرنشان کرد: امروز ما تلاش می کنیم در بالاترین سطح مسؤولیتی خودمان خادم شهدا باشیم و این خدمت برای ما یک افتخار است.

وی با بیان اینکه ما همواره خود را بدهکار خون شهدا می دانیم ادامه داد: توصیه می کنم از سرنوشت فرزندان سه هزار و 500 شهیدمان در استان باخبر شده و به سراغ آنها برویم و چراکه آنان نیاز به توجه و رسیدگی دارند.

مدرس خیابانی ادامه داد: اجر و قرب شهادت و شهید با همه تفاوت دارد چرا که خداوند یکتا فضیلت بیشتری را برای کسانی که در جنگ با دشمن جان خود را از دست داده اند در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید از آخرین وضعیت فرزندان شهدای سیستان و بلوچستان گزارش ارائه کند

بنیاد شهید از آخرین وضعیت فرزندان شهدای سیستان و بلوچستان گزارش ارائه کند