مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-02فرهنگي

امکان تغییر آیین نامه جشن دوازدهم انیمیشن براساس شرایط موجود


رییس هیات مدیره انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران می گوید با توجه به شرایطی که کرونا به سینماها اعمال کرده احتمال تغییر آیین نامه دوازدهمین جشن انیمیشن وجود دارد.

- امیر سحرخیز رییس هیات مدیره انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران در گفتگو با ، آثار مختلفی تولید شده است که در هیچ جشنواره ای شرکت نکرده است و تعداد بسیاری انیمیشن برای حضور به خصوص در جشنواره پویانمایی تهران وجود دارد، به خصوص انیمیشن هایی که در حوزه سینمای کوتاه و مجموعه تلویزیونی تولید شده است.

هیات مدیره انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران تاکید کرد: به لحاظ حجم تولید می توان گفت آثار بسیار زیادی که هنوز به نمایش درنیامده وجود دارد.

البته این را هم باید بگویم آثار چندانی در بخش انیمیشن سینمایی تولید نشده است که در این میان آثاری نیز تولید شده و آماده است اما همچنان برای اکران عمومی اقدام نکرده اند، که البته این مساله کاملاً طبیعی است چرا که شرایط مناسبی برای اکران وجود نداشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط موجود تا چه اندازه این امکان وجود دارد که همچنان جایزه انیمیشن بلند سینمایی در این دوره از جشن انیمیشن وجود داشته باشد، توضیح داد: این احتمال وجود دارد که جشن انیمیشن در فصل پاییز برگزار می شود و این امکان وجود دارد که در زمان پیش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تغییر آیین نامه جشن دوازدهم انیمیشن براساس شرایط موجود

امکان تغییر آیین نامه جشن دوازدهم انیمیشن براساس شرایط موجود