مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 07:172022-05-02اقتصادي

لمس ورود فناوری ایرانی به زندگی/ محصولات نانو با کیفیت برتر و قیمت ارزان تر


امروزه فناوری نانو به عنوان موج چهارم انقلاب صنعتی و پدیده ای عظیم در تمامی بخش ها و گرایش های علمی راه یافته و از فناوری های نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر درحال توسعه است.

- سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛  شاید اگر تا همین 10 سال پیش هم اسم نانو را در خیابان مطرح می کردید کسی نمی دانست درباره چه چیزی صحبت می کنید، اما امروز محصولات نانویی در بازارهای عمومی به فروش می رسد و مردم متقاضیان خرید آنها هستند؛ اینکه عموم مردم این روزها بر استفاده از محصولات نانویی اصرار دارند نیز نشان دهنده  شناخت مردم از کیفیت محصولات مبتنی بر نانوفناوری است.

دستاورد های بسیار و عظیمی تاکنون در زمینه فناوری نانو به دست آمده، اما بسیاری از کارشناسان این فناوری را یک فناوری آینده گرا می دانند؛ به این معنا که پیشرفت و توسعه در آن حد و مرزی ندارد و در آینده های دورتر نیز شاهد دستاورد های بزرگ تر و بزرگ تری در ابعاد کوچک تر و کوچک تر خواهیم بود.

بااین حال، هم اکنون نیز این فناوری در زندگی ما وجود دارد و ما در حال استفاده از محصولاتی هستیم که با کمک این فناوری درست شده اند.

 * علم نانو و صرفه جویی اقتصادی/ تاثیرات نانو را به مردم بشناسانیم یکی از بحث های جدی امروز دنیا که از سوی بسیاری از کشورها مورد اهمیت واقع شده، بحث مربوط به صرفه جویی و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لمس ورود فناوری ایرانی به زندگی/ محصولات نانو با کیفیت برتر و قیمت ارزان تر

لمس ورود فناوری ایرانی به زندگی/ محصولات نانو با کیفیت برتر و قیمت ارزان تر