مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-05-02سياسي

اختصاص 90 درصد سهمیه آزمون استخدامی به معلمان


معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی گفت: نهمین آزمون استخدامی در این هفته و در دو مرحله برگزار می شود که 90 درصد آن برای معلمان آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسین عرب اسدی در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با بیان اینکه هر سال یک یا دو آزمون استخدامی بزرگ به صورت متمرکز و رقابتی برگزار می شود، گفت: دولت با ایجاد فرصت برابر برای همه کسانی که شرایط اولیه استخدام در دستگاه های اجرایی را دارند، اقدام به جذب نیروی انسانی می کند.

عرب اسدی افزود: معلمان 90 درصد سهمیه استخدامی آزمون 15 و 16 اردیبهشت را به خود اختصاص می دهند و باید در ماه های آتی یک دوره آموزشی ببینند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری واستخدامی درادامه گفت: 31 تیر ماه مرحله دوم آزمون استخدامی برای مابقی متقاضیان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این دو آزمون، حدود 30 دستگاه اجرایی متقاضی استخدام هستند، افزود: 38 هزار و 470 نفر ظرفیت استخدامی است که حدود 593 هزار نفر برای شرکت در این آزمون شرکت کردند و از این تعداد 500 هزار نفر منتخب به عنوان معلم با هم رقابت خواهند کرد.

عرب اسدی افزود: 69 درصد شرکت کنندگان این آزمون را خانم ها و 31 درصد را ان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 90 درصد سهمیه آزمون استخدامی به معلمان

اختصاص 90 درصد سهمیه آزمون استخدامی به معلمان