مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 06:472022-05-02اجتماعي

تعطیلی مدارس و دانشگاه های غرب کرمانشاه


گرد و غبار و کاهش دید افقی و آلودگی هوا باعث تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها و مهدهای کودک نوبت صبح روز دوشنبه در شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه شد.

- ه گزارش تابناک به نقل از ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه1401 تمامی مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه های شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

بر اساس این گزارش در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند و در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دارند و نشانه های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد با پزشک خود مشورت کنند.

دید افقی ناشی از گرد و غبار در قصرشیرین به 50 متر رسید رییس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: ورود سامانه ای ناپایدار که از بامداد یکشنبه به این شهرستان مرزی، دید افقی را به میزان 50 متر کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس و دانشگاه های غرب کرمانشاه

تعطیلی مدارس و دانشگاه های غرب کرمانشاه