مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 00:372022-05-01سياسي

گامی دیگر در مدیریت شهری؛ نجات کارخانه متروکه سیمان ری


کارخانه سیمان ری سال ها پیش تعطیل شد.

مدیریت جدید شهری برای این کارخانه برنامه دارد و به گفته معاون شهردار فاز نخست تبدیل کارخانه سیمان ری به مرکز فعالیت شرکت های دانش بنیان در شهریور سال جاری تکمیل می شود.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مدیریت جدید شهری تصمیم دارد که از اولین کارخانه سیمان تهران به عنوان مرکز نوآوری و خلق ایده های جدید استفاده شود.

مراکزی که متروکه شده حالا قرار است دوباره احیا شوند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری از تثبیت مالکیت شهرداری تهران بر کارخانه سیمان ری خبر داد وگفت: از شهردار تهران که این فرصت را برای شهر ایجاد کردند تا از نخستین کارخانه سیمان تهران به عنوان مرکز نوآوری و خلق ایده های جدید استفاده شود، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: فعالیت شرکت های دانش بنیان باعث حل مشکلات شهر می شود و شهر هوشمند جایی است که به عنوان شتاب دهنده کسب و کار فعالیت کند.

کارخانه سیمان مانند جواهری در شهر بود  معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: فضاهای این چنینی که متروکه بودند و سبب ایجاد مزاحمت در محدوده شهری شناخته می شد، اکنون به مرکزی تبدیل می شود که می تواند کیفیت زندگی در شهر را تغییر دهد و به محل استقرار شرکت های دانش بنیان برای ایجاد نوآوری در شهر تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی دیگر در مدیریت شهری؛ نجات کارخانه متروکه سیمان ری

گامی دیگر در مدیریت شهری؛ نجات کارخانه متروکه سیمان ری