مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-01بين الملل

باب منندز: جلوگیری از تبدیل ایران به قدرت هسته ای ضروری است


قانونگذار ارشد آمریکایی با ابراز بدبینی نسبت به توافق با ایران گفت، به توافق نرسیدن ، بهتر از یک توافق بد است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سناتور باب منندز رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران ابراز تردید کرد که مذاکرات جاری با ایران به توافقی قابل اجرا منجر شود.

به نوشته وبگاه پولیتیکو منندز در یک برنامه تلویزیونی گفت: من می خواهم دولت آمریکا بفهمد که توافق نرسیدن با ایران، بهتر ازیک توافق بد است.

این قانونگذار آمریکایی افزود  که  در مورد مذاکرات فعلی مشکوک است، زیرا آنقدر طول کشیده که برخی از مفاد توافق اولیه، معروف به  برجام، به هر حال در شرف پایان بوده و برخی دیگر به آن نقطه نزدیک می شدند.

منندز گفت که جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای ضروری است و باید گسترش تسلیحات و موشک های ایران را متوقف کرد.

مذاکرات رفع تحریم ها در وین از چند ماه پیش دچار وقفه شد.

دولت آمریکا از زمان آغاز این مذاکرات به جای پیشنهاد دادن ابتکارهای عملی برای پیشرفت گفت وگوها بارها تلاش کرده طرف های مختلف را به کند کردن روند مذاکرات و ایجاد مانع بر سر راه آن متهم کند.

یکی از دلایل عدم انجام اقدامات لازم از سوی طرف های آمریکایی در مذاکرات وین مخالفت های نماینده های کنگره با سیاست های دولت بایدن در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باب منندز: جلوگیری از تبدیل ایران به قدرت هسته ای ضروری است

باب منندز: جلوگیری از تبدیل ایران به قدرت هسته ای ضروری است