مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-01سياسي

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه


‍ رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه از خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه خبر داد.

- محمد مهدی احمدی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده ناوگان اتوبوس رانی با ظرفیت 30 دستگاه و همچنین تعدادی تاکسی به صورت ویژه جهت رفاه حال و تسریع در جابه جایی شرکت کنندگان در روز عید فطر از ساعت 6 صبح از شهرک ها و مناطق مختلف شهر همشهریان را به محل برپایی نماز عید سعید فطر چهار راه بسیج به سمت میدان آزادی به صورت رفت و برگشت انتقال تا سهم خود را برگزاری این حرکت معنوی و ارزشمند ایفا کرده و امیدوارم رضایت شهروندان را فراهم کنند.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی ها و اتوبوس ها در روز عید فطر تأکید کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل یا شکایت از نحوه خدمت رسانی می توانند با شماره تلفن گویای سه رقمی 133 تماس حاصل کرده تا در اسرع وقت به درخواست آنان رسیدگی شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های کرونایی در دستور کار ناوگان حمل و نقل عمومی در روز عید سعید فطر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه