مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-01اجتماعي

نمی توان با دستانی خالی به مقابله با آتش سوزی جنگل ها رفت


فرماندار جلفا با اشاره به این که با دست خالی نمی توان به مقابله با آتش در جنگل های ارسباران رفت، افزود: وقتی آتش سوزی رخ می دهد بدون داشتن تجهیزات نمی توان اطفای حریق انجام داد.

- کلیبر- فرماندار جلفا با اشاره به اینکه با دست خالی نمی توان به مقابله با آتش در جنگل های ارسباران رفت، افزود: وقتی آتش سوزی رخ می دهد بدون داشتن تجهیزات نمی توان اطفای حریق انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل عطاپور عصر یک شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های منطقه ارسباران با محوریت اطفای حریق جنگل های ارسباران اظهار داشت: آموزش در زمینه حفاظت از جنگل های ارسباران همیشه بایستی در اولویت باشد تا با آموزش به مردم محلی، شوراها و دهیاران و گردشگران گامی در حفاظت از محیط زیست برداریم.

فرماندار جلفا با اشاره به این که با دست خالی نمی توان به مقابله با آتش در جنگل های ارسباران رفت، افزود: وقتی آتش سوزی در جنگل های ارسباران رخ می دهد بدون داشتن تجهیزات اطفای حریق نمی توانیم به جدال با آتش برویم.

وی ادامه داد: همواره در شعارها می گوییم پیشگیری بهتر از درمان است، بایستی اگر به این شعار معتقدیم به مقابله با زمینه هایی که موجب آتش سوزی در جنگل های ارسباران می شود بپردازیم و این امر امکان پذیر نخواهد بود مگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان با دستانی خالی به مقابله با آتش سوزی جنگل ها رفت

نمی توان با دستانی خالی به مقابله با آتش سوزی جنگل ها رفت