مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-01پزشكي

شورای دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی در جلسه ای با حضور محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از سال جدید برای دستیاران تخصصی تازه وارد کارگاه های آموزشی برگزار می شود، خواستار تشکیل هرچه سریعتر شورای دستیاری در این دانشگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی در جلسه ای با حضور محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی، سمیه اسماعیلی معاون امور فرهنگی دانشجویی و مدیران گروه های آموزشی بالینی که با محوریت ارتقای سلامت روان و زندگی اجتماعی دستیاران تخصصی دانشگاه برگزار شد، بر ضرورت توجه به چالش های مربوط به دستیاران تخصصی در ابعاد مختلف سلامت روان، مسائل شغلی، حرفه ای و اقتصادی تاکید کرد.

وی با اشاره به تغییر نگرش در نسل های مختلف، خواستار همکاری گروه های آموزشی برای ساختن زمینه های لازم جهت افزایش حمایت از دستیاران تخصصی شد.

زالی همچنین با بیان اینکه ارتباط دستیاران با مسئولان دانشگاه باید نظام مند شود، خواستار تشکیل هرچه سریعتر شورای دستیاری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه ریزی های معاونت آموزشی و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برای حل چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شود

شورای دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شود