مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-01سياسي

برگزاری 200 عنوان برنامه در هفته عقیدتی با رویکرد جهاد تبیین


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری 200 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان با رویکرد جهاد تبیین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس حجت الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید مطهری با تلفیق بصیرت، علم ،عرفان حقیقی و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی به عنوان الگوی یک انسان واقعی و استاد در تراز مکتب اسلام مطرح است و استاد مطهری معمار فکری انقلاب اسلامی است و تفکر شهید مطهری مبنای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری پیشگام در امر جهاد تبیین بود، افزود: استاد مطهری همواره در پاسخ به شبهات مسلط بود و با تسلط و شناختی که از جامعه داشت همواره منشا خیرات و برکات فراوانی برای مکتب اسلام و انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام عبدی با تأکید بر اینکه تفکر و مکتب شهید مطهری همواره زنده و پویا است،گفت: آثار این شهید بزرگوار نقش مهمی در صیانت از ارزش های اسلامی و اعتقادات جوانان دارد و می تواند جهاد تبیین را محقق کند و بسیاری از آثار شهید مطهری راهنمای کامل در اندیشه اسلامی است و هفته معلم فرصتی مناسب برای تبلیغ و تبیین آثار و مکتب شهید مطهری است که باید از آن به خوبی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 200 عنوان برنامه در هفته عقیدتی با رویکرد جهاد تبیین

برگزاری 200 عنوان برنامه در هفته عقیدتی با رویکرد جهاد تبیین