مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-01سياسي

برپایی 1900 پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: تعداد یک هزار و 933 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری فطریه و کفاره در روز عید فطر در خراسان جنوبی برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در روز عید فطر امسال یک هزار و 933 پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در استان برپا می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و 259 پایگاه مربوط به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: همچنین 674 پایگاه مربوط به سایر مؤسسات خیریه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی یادآور شد: متولی جمع آوری و هزینه کرد زکات بر عهده شورای زکات مستقر در کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

عرب با اشاره به روش های پرداخت فطریه و کفاره و افزود: استفاده از کد دستوری #5*8877*، تلفن گویای 096887، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.

emdad.

ir، مراجعه تلفنی و حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری و نرم افزار های سنا، سکه، بله، بام و ایوا، مراجعه حضوری و تلفنی به 149 مرکز نیکوکاری در سطح استان از روش های پرداخت فطریه و کفاره هستند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک میلیارد و 730 میلیون تومان فطریه و کفاره در استان جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 1900 پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در خراسان جنوبی

برپایی 1900 پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در خراسان جنوبی