مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-01اقتصادي

دوگانگی مدیریت در منطقه آزاد قشم باید تعیین تکلیف شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هم اکنون ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی استانی و منطقه آزاد وجود دارد که موجبات سوء استفاده شده و این دوگانگی یکبار برای همیشه باید تعیین تکلیف شود - ، افشار فتح الهی در شورای اداری این سازمان که با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد، بیان داشت: پل خلیج فارس یکی از زیرساخت های مهم در تحرک اقتصادی جزیره به شمار می رود و قرار است 100 میلیون دلار آن از محل تهاتر نفت تامین شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص چالش آب اشامیدنی در جزیره، گفت: آبرسانی جزیره قشم از مهمترین مشکلات است و مردم همچنان با مشکل روبه رو هستند و به زودی 10 هزار متر مکعب اب اشامیدنی در روز برای قشم و 5 روستای اطراف تامین می شود.

وی ادامه داد: در سفر وزیر نیرو نیز مذاکرات خرید تضمینی 3 واحد 4 هزار متر مکعبی آب انجام شد اما مشکلاتی در استان وجود دارد که امیدواریم با حمایت استاندار به انجام برسد.

امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه گفت: برخی مدیران قبلی منطقه آزاد قشم امروز نیازمند تغییر هستند، چراکه در جنگ اقتصادی هستیم و اگر افراد پرکار، متخصص و دارای طهارت اقتصادی بکار نگیریم عقب می افتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانگی مدیریت در منطقه آزاد قشم باید تعیین تکلیف شود

دوگانگی مدیریت در منطقه آزاد قشم باید تعیین تکلیف شود