مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-01سياسي

تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در گرو کشف و پرورش استعدادها است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تحقق آرمان های انقلاب در گرو علم و کشف و پرورش استعدادها است، گفت: یکی از رویکردهای استقلال این است که جامعه از نظر علمی به بلوغ برسد.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با رییس و جمعی از اعضای نخبگان استان، ضمن تبریک روز کارگر، اظهار داشت: انسان ذاتاً موجودی است که بر اساس نیازهای روحی و زندگی علم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه انسان خلقتا با حس کنجکاوی آفریده شده است و همواره به دنبال دانستن است، افزود: راهنمای انسان علم است و اگر تعلیم و تعلم نباشد حرف زدن را هم یاد نمی گیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان ها به عنوان استعدادهای درخشان با یکدیگر تفاوت هایی دارند، گفت: کشف و پرورش استعدادها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه انسان باید به علم مفید و فواید آن توجه ویژه داشته باشد، عنوان کرد: مشکلات دنیای امروز به وسیله نخبگان طراحی می شود اما این علم آن ها هنگامی که به دست بیگانگان می افتد فواید درستی ندارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروزه دانشمندان باید بدانند امین جامعه بشری هستند و باید به علم و فواید آن توجه ویژه داشته باشند، بیان کرد: رشد جامعه، کشف استعدادها و نخبه پروری از ضروریات جامعه امروز و از فواید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در گرو کشف و پرورش استعدادها است

تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در گرو کشف و پرورش استعدادها است