مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-01دانش

5 درصد از جمعیت دانشجویی دانشگاه خلیج فارس، خارجی است


در زمان حاضر بیش از 5 درصد از دانشجویان دوره های بلند مدت کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه خلیج فارس خارجی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مدرسی رییس دانشگاه خلیج فارس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:این دانشگاه در راستای پروژه بین المللی سازی اقدام به جذب دانشجویان خارجی کرده است که اکنون 400 دانشجو از کشورهای مختلف در این مرکز آموزش مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: با توجه به استقبال مناسب دانشجویان خارجی از تحصیل در دانشگاه خلیج فارس، جذب دانشجویان بین المللی با کیفیت در دستور کار قرار گرفته است.

 رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: دانشجویان خارجی دوره های بلند مدت این دانشگاه بیشتر از کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان و کشورهای آفریقایی نیجریه، کنیا و ماداگاسکار هستند.

مدرسی اضافه کرد: علاوه بر این دانشجویانی از بیش از 15 ملیت در دوره های فرصت مطالعاتی، کوتاه مدت و ترمی دانشگاه خلیج فارس تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه 80 دانشجو و مهارت جو از کشورهای منطقه شرق و جنوب آسیا، افریقا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی در دوره ترمیِ کاربرد یادگیری ماشین در نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد از جمعیت دانشجویی دانشگاه خلیج فارس، خارجی است

5 درصد از جمعیت دانشجویی دانشگاه خلیج فارس، خارجی است