مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-01اقتصادي

ظرفیت اقامتگاه های گردشگری همدان پر شد


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: همدان همچون سال های قبل میزبان مسافران عید فطر است و از چند روز قبل ظرفیت همه اقامتگاه ها پر شده است.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی سال های گذشته عید فطر یکی از پررونق ترین ایام مسافرتی برای همدان بوده و به همین دلیل همواره با چالش برای میزبانی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به فاصله یک ماه از زمان عید نوروز تا عید فطر و از آن جا که در ایام نوروز میزبان مسافران بسیاری بودیم آمادگی نسبی در اقامتگاه ها و تاسیسات گردشگری وجود دارد و آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران عید فطر هستیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت تمام اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز بومگردی همدان پر است گفت: همه استان همدان در تلاش برای میزبانی مطلوبی از مسافران است و در جلسه ستاد خدمات سفر با حضور استاندار نیز بر این موضوع تاکید شده است.

وی عنوان کرد: تمام مراکز دیدنی از جمله اماکن تاریخی، تفریحی به ویژه علیصدر و دهکده گنجنامه باز هستند و برای موزه ها نیز راهنما در نظر گرفته شده تا خدمات حرفه ای و تخصصی به مسافران ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اقامتگاه های گردشگری همدان پر شد

ظرفیت اقامتگاه های گردشگری همدان پر شد