مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-01اقتصادي

آزاد سازی 48 هکتار از اراضی شهرستان ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از قلع و قمع و آزاد سازی 48 هکتار از اراضی کشاورزی در پی ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: 48 هکتار از اراضی روستای محدوده حسن آباد فشافویه که توسط افراد سودجو، به صورت غیر مجاز فروش و  بنا سازی و دیوار کشی شده بود با حکم قضایی تخریب شد.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم و مستمر این فرماندهی اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز بوده که از ابتدای فعالیت و شروع به کار این فرماندهی  تاکنون احکام متعدد تخریب در سطح شهرستان ری  با حکم قضایی توسط این پلیس به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: این تخریب با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهادکشاورزی ، رییس دادگستری فشافویه  و  جهاد کشاورزی،  با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ارزش زمین های رفع تصرف شده 480 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه 5 متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه  پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست برای جلوگیری از ورود خسارت و زیان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 48 هکتار از اراضی شهرستان ری

آزاد سازی 48 هکتار از اراضی شهرستان ری