مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-01سياسي

نادر سینمای ایران


نادر طالب زاده سرانجام با کوله باری از اعمال صالح خود در عرصه رسانه و به جای گذاشتن شاهراهی منحصر به فرد در واپسین روزهای رمضان از این سرای خاکی به سوی یاران شهیدش شتافت.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- دهقان: ضایعه عروج شهادت گونه مجاهد عرصه رسانه هنرمند متعهد انقلاب و نادر سینمای ایران جناب آقای نادر طالب زاده را به پیشگاه حضرت ولی عصر ، ولی امر مسلمین جهان، امت انقلابی ایران و همه کسانی که  در راه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی به مجاهدت می پردازند تسلیت می گوییم.

وی در طول 69 سال زندگی خویش از همراهی و بهره گیری با سید شهیدان اهل قلم در سال های دفاع مقدس تا همراهی با مجاهدان اسلامی در بوسنی و هرزگوین و تا انجام به موقع تکلیف در قلب ایالت متحده و یا در ام القرای جهان اسلام، ایران اسلامی با بصیرت در تمامی صحنه ها حضور داشت و نقش موثری در تبیین رسالت انقلابی خود داشت.

   او چهره ای صبور و مردمی بود که هرگاه تکلیف خود را در قالب ساخت مستند یا تولید برنامه های تلویزیونی و یا ایفای نقش در سینما و یا ساخت یک فیلم میدید آنرا همسو با مبارزات همه جانبه خود در راه استکبار ستیزی و صهیونیسم جهانی به پیش می برد تا آنجا که نام او در فهرست تحریم های امریکا قرار گرفت اما هرگز از سرزنش دشمنان و منافقان داخلی و خارجی با وجود بی مهری های فراوان در داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادر سینمای ایران

نادر سینمای ایران