مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-01اقتصادي

تامین آب شرب 160 روستای همدان در دستور کار است


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای پروژه های تامین آب شرب 160 روستای استان خبر داد و گفت: این پروژه طی 30 ماه کاری انجام خواهد شد که تامین اعتبار هم شده است.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پروژه محرومیت زدایی و تامین آب شرب 160 روستا با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) در راستای رفع مشکل تامین آب شرب مشترکان روستایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب 160 روستای استان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی و در قالب 30 ماه کاری در دستور کار است گفت: برای این پروژه 509 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که از این میزان تاکنون 221 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان عنوان کرد: پروژه های آبرسانی در قالب ساخت مخزن، ایجاد شبکه های آبرسانی، اصلاح شبکه و خرید تجهیزات است که به مرور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 12 پروژه در قالب 19 روستا به منظور ساخت مخزن در اولویت نخست قرار دارد تصریح کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی و جذب مابقی اعتبارات، انتظار داریم بیش از این تعداد پروژه در سال جاری به نتیجه برسد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه پروژه های محرومیت زدایی در همدان، بهار، اسدآباد، کبودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب 160 روستای همدان در دستور کار است

تامین آب شرب 160 روستای همدان در دستور کار است