مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-01سياسي

دل نوجوان مستعد تربیت است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با جمعی از مبلغین اعزامی به قزوین گفت: دل نوجوان مانند زمین خالی مستعد تربیت است.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مبلغین اعزامی به قزوین اظهار کرد: نادر طالب زاده یک مبلغ بین المللی بود، ایشان با شهید آوینی رفاقت و کار خود را آغاز کرد، اقداماتی که ایشان انجام داد در راستای جبهه حاج قاسم سلیمانی بود، فعالیت های ایشان بسیار فاخر، مفید و ارزشمند بوده و مکمل کارهای سردار سلیمانی و مقاومت اسلامی بود، خداوند ایشان را با انبیای الهی محشور کند.

وی ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند دل کودک و نوجوان مانند یک زمین خالی و مستعد است که هر چه به آن عرضه کنی، رشد و نمو پیدا می کند و باید تلاش کنیم بهترین مطالب به جوانان عرضه شود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در آیه 25 سوره لقمان به پیغمبر می فرماید اگر از کافران سوال کنی که چه کسی آسمان ها و زمین را خلق کرد؟ آن ها هم حتماً می گویند خداوند خلق کرده است، سپس خدا به پیغمبر می گوید حال بگو الحمدلله، یعنی خدا می فرماید که ای پیغمبر، حتی کافران نیز در حوزه ارتباطی تو هستند و من چیزی به آنها عنایت کرده ام که نمی توانند در مقابل دعوت تو بی تفاوت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نوجوان مستعد تربیت است

دل نوجوان مستعد تربیت است