مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-01سياسي

توزیع 150 بسته معیشتی از سوی دانشگاه تبریز در بین نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، در راستای رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی بمنظور ایجاد فضای همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت، - به منظور ایجاد فضای همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان 150 بسته معیشتی در در هفتمین مرحله ضیافت همدلی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، در راستای رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی بمنظور ایجاد فضای همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت، پویش مهربانی دانشگاه و بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز، اقدام به برگزاری مرحله هفتم پویش به منظور جمع آوری کمک های حمایتی در دانشگاه تبریز شده است.

در ابتدای این آیین، حجت الاسلام آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از دانشگاهیان و ابراز مسرت از حضور در دانشگاه تبریز گفت: تداوم روحیه همدلی و نوع دوستی مردم مومن کشورمان قابل تحسین است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه بحران کرونا یک آزمایش الهی بود، افزود: کرونا روحیه اتحاد، همدلی و انسجام مردم را در کشور گسترش داد و اگر کمک های مردمی نبود دولت با وضعیت حاد اقتصادی نمی توانست جوابگوی نیاز همگان باشد و مردم با همت والای خود حامی همدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 150 بسته معیشتی از سوی دانشگاه تبریز در بین نیازمندان

توزیع 150 بسته معیشتی از سوی دانشگاه تبریز در بین نیازمندان