مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-01سياسي

تبلیغات پیامکی با مدیانا


مدیانا از معتبرترین سامانه های پیامکی در کشور است که فعالیت خود را در این حوزه از سال 92 آغاز کرد؛ در ادامه با نحوه فعالیت این سامانه بیشتر آشنا می شویم.

- ، در طی دو دهه گذشته اس ام اس یا سرویس پیام کوتاه به یکی از محبوب ترین شیوه های برقراری ارتباط و ارسال پیام بین مردم سراسر دنیا تبدیل شده است.

با توجه به اینکه پیام رسان ها و پلتفرم های چند رسانه ای در سال های اخیر افزایش یافته اند، اما بیشتر ارتباطات مربوط به بازاریابی و تبلیغات هنوز به وسیله اس ام اس انجام می شود.

اطلاع رسانی، تراکنش های بانکی، پیگیری سفارشات، یادآوری نوبت در موسسات دولتی و… از اموری هستند که به وسیله پیامک صورت می گیرد.

از این رو استفاده از این روش تبلیغات برای هر نوع کسب وکار می تواند موثر واقع شود.

معمولاً از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات و آشنا کردن مخاطبین با محصولات و خدمات یک کسب وکار استفاده می شود اما در کنار تبلیغات، حفظ ارتباط با مشتریان نیز برای کسب وکاری حیاتی است.

از این رو می توان گفت که استفاده از پنل اس ام اس یک تیر و دو نشان است و در کنار تبلیغات برای تعامل با مشتریان نیز می توان از آن استفاده نمود.

مدیانا کامل ترین ابزار ارتباط با مشتری! مدیانا از معتبرترین سامانه های پیامکی در کشور است که فعالیت خود را در این حوزه از سال 92 آغاز نموده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات پیامکی با مدیانا

تبلیغات پیامکی با مدیانا