مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-01سياسي

آسیب های نظام تعلیم و تربیت با غیر حضوری بودن دانشگاهها


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: غیر حضوری بودن مراکز تعلیم و تربیت آسیب هایی را به نظام تعلیم و تربیت وارد کرده است که امروزه شاهد آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: بی تردید مجموعه عزیزان در وزارت بهداشت جز گروه های مرجع و مؤثر در جامعه هستند و تمام وقت برای مهار این ویروس تلاش کردند و موضوع مهم دیگر بحث واکسیناسیون است که به صورت گسترده انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی گفت: موضوع بعدی بحث بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزشی است و با آغاز این امر ما با یک شرایط جدید مواجه هستیم.

زیرا دانشجویانی مخاطب ما هستند که بیش از دو سال از این محیط به دور بوده اند و این غیر حضوری بودن مراکز تعلیم و تربیت آسیب هایی را به نظام تعلیم و تربیت وارد کرده است که امروزه شاهد آن هستیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با توجه به بازگشایی دانشگاه ها خاطرنشان کرد: همه تغییرات نشان می دهد که ما با مسئله جدی مواجه هستیم و با حضوری شدن آموزش در دانشگاه ها به یک باره تمام مناسبات تغییر پیدا کرده است و در مجموعه وزارت بهداشت همراهی و همکاری همه عزیزان لازم است.

وی در ادامه عنوان کرد: غلبه جریان معارض در فضای مجازی بسیار بالاست و بیشترین اثر را بر مجموعه مخاطبین ما دارد و این موضوع لزوم فهم دقیق میدان و ورود به آن را می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های نظام تعلیم و تربیت با غیر حضوری بودن دانشگاهها

آسیب های نظام تعلیم و تربیت با غیر حضوری بودن دانشگاهها