مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-01ورزشي

ترویج خانواده 4 فرزندی از سوی شهرداری تهران/اعلام برنامه های هفته سلامت


مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران از تمرکز شهرداری تهران بر روی شعار خانواده کامل و 4 فرزندی خبر داد و گفت: معتقدیم اگر بخواهیم مشکل فرزندآوری را ارتقا بدهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حمید صاحب مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان سالم، انسان متعادلی است که افراط و تفریط ندارد، گفت: این نظریه برعکس نظام غربی که سلامتی در خدمت منفعت طلبی بوده، است.

وی با اشاره به اینکه شعار حال خوب را به عنوان هویت سلامتی انتخاب کردیم، گفت: چناچه هر کسی به نحوی حالش خوب نیست نشان از مشکلات جسمی و روحی است.

که باید با خود مراقبتی سلامت زندگی کند.

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه هدف ما این است که شهروندان خودشان کنشگر ارتقا سلامت باشند، ابراز داشت: ارتقای سواد سلامت یک هدف میانی است.

وی اظهار داشت: شهرداری با توجه به ظرفیت های قابل توجهی که در شهر دارد و زیرساخت های آموزشی _ فرهنگی گسترده آمادگی خوبی دارد که برنامه های هفته سلامت را اجرا کند.

مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران تعداد برنامه های این هفته (17 تا 23 اردیبهشت) را گسترده و مهم عنوان کرد و گفت: در سطح 22 منطقه و 353 محله شهری برنامه های متنوعی داریم که از مهمترین آنها افتتاحیه در پارک شهر، پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج خانواده 4 فرزندی از سوی شهرداری تهران/اعلام برنامه های هفته سلامت

ترویج خانواده 4 فرزندی از سوی شهرداری تهران/اعلام برنامه های هفته سلامت