مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-01پزشكي

بستری 13 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/ سرعین در وضعیت نارنجی قرار دارد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته، 13 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، 13 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت خوشبختانه مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به 50 نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 9 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و خوشبختانه 16 بیمار نیز در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

تزریق بیش از 966 هزار دُز سوم واکسن کرونا در استان اردبیل محمدیان ادامه داد: هم اکنون شهرستان های اردبیل، خلخال، مشگین شهر و پارس آباد در وضعیت آبی و شهرستان های نیر، اصلاندوز، بیله سوار، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار داشته و شهرستان سرعین در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی با بیان این که 2 میلیون و 215 هزار و 575 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل تزریق شده است، بیان کرد: از این تعداد، 966 هزار و 420 دُز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 13 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/ سرعین در وضعیت نارنجی قرار دارد

بستری 13 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/ سرعین در وضعیت نارنجی قرار دارد