مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-01ورزشي

محرابی: مدیران عامل فعال باید در هیات رییسه فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند


مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: بهتر است که در مجمع عمومی آینده فدراسیون فوتبال مدیران عامل فعال باشگاه لیگ برتری در هیات رییسه فدراسیون فوتبال حاضر شوند.

- حمید محرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تویئت های مهرداد سراجی و اینکه او اعلام کرده  دیگر قصد شرکت در جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال را هم ندارد اظهار داشت:  ابتدا باید بگویم با همه احترامی که برای فعالان فضای مجازی قائل هستم در فوتبال نمی توان با توییت کردن و مطلب گذاشتن در فضای مجازی آن را مدیریت کرد.

همانطور که از قدیم گفته اند به عمل کار برآید به سخندانی نیست! جناب سراجی هم به عنوان نماینده مدیران عامل باشگا ه ها در مجمع  عمومی و انتخاباتی  فدراسیون فوتبال شرکت کرد و به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا اعضای مجمع به او رای دادند اما اکنون او مدت هاست از مدیرعاملی باشگاه سایپا کنار رفته و دیگر چنین سمتی ندارد بنابراین بهتر است که در مجمع عمومی آینده فدراسیون فوتبال یک مدیرعامل فعال باشگاه لیگ برتری جانشین سراجی در هیات رییسه شود.

وی ادامه داد: تصور می کنم اکثر مدیران باشگاه های لیگ برتری نیز با این نظر بنده موافق باشند که مدیرعاملی که عملکرد موفقی در باشگاه خود داشته جایگزین یک مدیر اخراجی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابی: مدیران عامل فعال باید در هیات رییسه فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند

محرابی: مدیران عامل فعال باید در هیات رییسه فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند