مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-01سياسي

وزیر کار: 80 درصد انتصابات در وزارت کار از درون وزارتخانه بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ خود به سوال حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان ضمن تبریک روز کارگر گفت: - عبدالملکی گفت: 300 نفر انتصابات در وزارتخانه و سازمان های تابعه تا سطح مدیران کل در استان ها داشتیم که 237 نفر از همکاران وزارتخانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ خود به سوال حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران بیش از 60 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

در ارتباط با موضوع انتصابات توضیح داد: تقریباً 300 نفر انتصابات در وزارت خانه و سازمان های تابعه تا سطح مدیران کل در استان ها داشتیم از این 300 نفر 237 نفر از همکاران وزارتخانه هستند.

وزیر تعاون و کار تصریح کرد: 24 نفر از این عزیزان کسانی هستند که قبلاً در وزارتخانه مسئولیت داشتند، اما در دوره گذشته کنار گذاشته شده بودند و ما آن ها را برگرداندیم.

عبدالملکی گفت: معاون پارلمانی وزارتخانه هم جزو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بوده که وی هم در دوره گذشته تعداد 39 نفر جوان انقلابی گام دوم انقلابی به کارگیری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: 80 درصد انتصابات در وزارت کار از درون وزارتخانه بوده است

وزیر کار: 80 درصد انتصابات در وزارت کار از درون وزارتخانه بوده است