مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-01اجتماعي

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در اصفهان اعلام شد/تعیین سهم سازمان ها در تصادفات


رییس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت های ترافیکی برپایی نماز روز عید در اصفهان را اعلام کرد.

- با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای برپایی نماز عید فطر در اصفهان اظهار داشت: برای این امر محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در حاشیه برگزاری نماز اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 12 شب قبل از عید سعید فطر توقف هر گونه وسیله نقلیه در خیابان های مصلی و نیکبخت شرقی ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در روز عید نیز از ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد روز عید فطر، تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان مصلی از تقاطع مصلی-سعادت آباد، مصلی-دهش و مصلی شاتر گلی به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا پایان مراسم نماز پرفیض عید سعید فطر ممنوع است، گفت: پارک حاشیه ای وسایل نقلیه در محل های مجاز، در خیابان آزادگان، فرایبورگ، سعادت آباد و شیخ صدوق بلامانع است .

سهم سازمان های قصور کننده در تصادفات اصفهان مشخص می شود وی در ادامه با اشاره به خسارات ناشی از تصادفات برای شهروندان نیز ابراز داشت: کارشناسان تصادفات در استان اصفهان با هدف احقاق حقوق مردم و به استناد تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نسبت به تعیین سهم تقصیر سازمان های قصور کننده در وقوع تصادف و یا در خسارت به اموال و جان راننده و سرنشینان وسایل نقلیه اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در اصفهان اعلام شد/تعیین سهم سازمان ها در تصادفات

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در اصفهان اعلام شد/تعیین سهم سازمان ها در تصادفات