مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-01اقتصادي

75میلیارد ریال برای مبارزه با آفات در مزارع خراسان شمالی نیاز است


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: 75 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با آفات سن گندم، ملخ و جوندگان در سطح مراتع و مزارع این استان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، محمد رضایی، مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی در اظهارکرد: 75 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با آفات سن گندم، ملخ و جوندگان در سطح مراتع و مزارع این استان نیاز است.

وی گفت: تعداد آفات و بیماری های گیاهی در سطح مزارع بیش از 200 مورد است اما مبارزه با برخی از آفات جنبه حاکمیتی دارد که برای این امر نیز به اعتبار برای خرید سم، سمپاش و نیروی کار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: از مجموع اعتبار مورد نیاز 32 میلیارد ریال مصوب شده است که تاکنون 10 میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

رضایی با بیان اینکه امسال تنها با هفت میلیارد ریال اعتباربرای مبارزه با آفات اختصاص یافته، ادامه داد: از مسئولان مربوط می خواهیم که برای این مهم اعتبار مورد نیاز را تخصیص دهند زیرا هر نوع آفتی در زمان مشخصی نیاز به مبارزه دارد در غیر اینصورت با افزایش جمعیت و مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75میلیارد ریال برای مبارزه با آفات در مزارع خراسان شمالی نیاز است

75میلیارد ریال برای مبارزه با آفات در مزارع خراسان شمالی نیاز است