مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-01اجتماعي

آشنایی دانش آموزان با فناوری نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان دبیرجشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به برگزاری رویداد مدرسه تابستانی و نمایشگاه دستاورد های دانش آموزی نانو که یکی از رویداد های پنج گانه .

- دبیرجشنواره دانش آموزی ابن سینا با اعلام برگزاری مدرسه تابستانی و نمایشگاه دستاورد های دانش آموزی نانو، گفت: هدف از برگزاری این رویداد ترویج فناوری نانو در سطح دانش آموزان سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان دبیرجشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به برگزاری رویداد مدرسه تابستانی و نمایشگاه دستاورد های دانش آموزی نانو که یکی از رویداد های پنج گانه این دوره از جشنواره دانش آموزی ابن سینا است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد ترویج فناوری نانو در سطح دانش آموزی با مدل یادگیری پروژه محور و رویکرد شناختی در سراسر کشور است.

رشیدی جهان در رابطه با مدرسه تابستانی نانو گفت: در این رویداد پروژه هایی در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد که با همراهی معلمان راهنما و به صورت گام به گام روند شکل گیری هر یک از پروژه ها از طریق سامانه آموزش ابن سینا به صورت آنلاین و مجازی تکمیل و نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دانش آموزان با فناوری نانو

آشنایی دانش آموزان با فناوری نانو