مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-04-30اقتصادي

قیمت شیرینی در همدان تعیین شد


رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: پس از بررسی های کارشناسی قیمت جدید شیرینی در همدان تعیین و به واحدهای صنفی ابلاغ شد.

- محمد ارغوان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آخرین افزایش قیمت شیرینی در روزهای پایانی سال 1400 به تصویب مراجع ذیصلاح رسید اما به خاطر عید و ماه رمضان آن را اعمال نکردیم اظهار کرد: پس از تعطیلات نوروزی، اتحادیه قنادان تلاش کردند محصولات ویژه ماه رمضان همچون زولبیا، بامیه، انگشت پیچ، حلوازرده و.

را با کیفیت عالی و کمترین قیمت عرضه کنند.

وی افزود: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، قیمت های جدید انواع شیرینی نیز پس از تصویب در مراجع ذی صلاح به واحدهای صنفی مربوطه ابلاغ شد.

رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت شیرینی تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی موظف هستند نرخ نامه مصوب را در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در قیمت می توانند، گزارش خود را به اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان ارائه کنند.

ارغوان تأکید کرد: صنف قناد و آجیل فروش یکی از منصف ترین کسبه بازار هستند و جلب رضایت مردم از اهداف اصلی آنهاست و در تلاشند بهترین کیفیت را با کمترین قیمت ممکن عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت شیرینی در همدان تعیین شد

قیمت شیرینی در همدان تعیین شد