مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-04-30بين الملل

روسیه: آمریکا تنها کشوری است که تسلیحات شیمیایی دارد


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی توییتری نوشت که آمریکا آخرین کشور در جهان است که همچنان زرادخانه تسلیحات شیمیایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش گفت که آمریکا آخرین کشور در جهان است که همچنان زرادخانه شیمیایی دارد.

  وی در پیامی توییتری نوشت: آمریکا آخرین کشور در جهان است که هنوز زرادخانه شیمیایی را حفظ کرده و انتظار می رود که واشنگتن نابودی این تسلیحات را سال آینده تکمیل کند .

اولیانوف با ابراز امیدواری از عدم تاخیر در نابودی تسلیحات شیمیایی آمریکا گفت: سازمان منع تسلیحات شیمیایی باید اجرای تعهدات آمریکا تحت معاهده تسلیحات شیمیایی را تایید کند .

از سوی دیگر واسیلی نبنیزیا نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما مفتخر هستیم که در سال 2017، روسیه به طور کامل و پیش دستانه، تحت کنترل دقیق بین المللی تمامی تعهدات خود در زمینه نابودی تسلیحات شیمیایی را انجام داده است .

ایگور کریلوف رییس نیروهای حفاظت در برابر تشعشع، تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه هفته پیش در یک جلسه توجیهی تحریکات برنامه ریزی شده غرب را فاش کرد و گفت که ایالات متحده در حال برنامه ریزی تحریک آمیز است تا نیروهای روسیه را که در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: آمریکا تنها کشوری است که تسلیحات شیمیایی دارد

روسیه: آمریکا تنها کشوری است که تسلیحات شیمیایی دارد