مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-04-30سياسي

فاصله بین شورا و شهرداری کمتر شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: باید فاصله بین شهرداری ها و شوراها کمتر شود تا هم بتوان این شهار را بهتر محقق کرد و هم شهرهای استان را به توسعه پایدار رساند.

- ، سیدمحمد دهنوی عصر شنبه در نخستین نشست هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: رویکرد فناورانه در مسأله مدیریت شهری مسأله مهم موفقیت است و شورا و شهرداری که از این مسئله عقب بماند نمی تواند کارایی درستی داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: توسعه شهری و محیطی یکی دیگر از اصول پیشرفت شهر است که اتفاقات بزرگی در این سال ها در دنیا رخ داده که قابل الگوبرداری است.

دهنوی با اشاره به شعار سال گفت: بخشی از بار این شعار از قدیم بر دوش شوراها و شهرداری بوده و با نامگذاری امسال این بار سنگین تر هم شده است.

وی افزود: باید فاصله بین شهرداری ها و شوراها کمتر شود تا هم بتوان این شهار را بهتر محقق کرد و هم شهرهای استان را به توسعه پایدار رساند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بیان کرد: برای حل مسائل امروز شهرها باید به نخبگان رجوع کرد و با تعامل مردمی و ایجاد طرح های درآمدزا، شهرداری ها را به درآمد پایدار رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله بین شورا و شهرداری کمتر شود

فاصله بین شورا و شهرداری کمتر شود