مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-04-30اقتصادي

عملیات ساخت 23000 واحد مسکونی در کرمانشاه بزودی آغاز می شود


عملیات اجرایی ساخت 23 هزار واحد مسکونی در کرمانشاه با حضور مسئولان کشوری بزودی آغاز می شود.

- ، بهمن امیری مقدم عصر شنبه در نشست شورای مسکن که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: صنعت مسکن پیشران و محرک اقتصاد و عامل پویایی بازار و ایجاد اشتغال است و بزودی عملیات اجرایی 23 هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح نهضت ملی و به منظور حمایت از تولید و عرضه مسکن در کرمانشاه آغاز می شود.

وی افزود: در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی 18 هزار واحد مسکونی را در استان کرمانشاه با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز کردیم و با توجه به تأمین زمین صورت گرفته بزودی عملیات اجرایی 23 هزار واحد مسکونی دیگر با حضور مقامات کشوری شروع خواهد شد.

استاندار کرمانشاه بر لزوم فراهم کردن شرایط لازم برای ایجاد رونق در بازار مسکن تأکید و تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی در قالب قانون جهش تولید و تأمین مسکن با حمایت از تولید و عرضه مسکن و ایجاد شرایطی برای خانه دار شدن افراد فاقد مسکن سبب پویایی بازار و ایجاد اشتغال نیز می شود.

امیری مقدم تأکید کرد: در اجرای این طرح حمایتی با رویکرد خانه دار شدن متقاضیان واجد شرایط باید حتماً از پیمانکاران، نیروی کار بومی و مصالح تولید استان استفاده شود تا این پویایی و رونق در بازار سبب اشتغالزایی و منافع برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 23000 واحد مسکونی در کرمانشاه بزودی آغاز می شود

عملیات ساخت 23000 واحد مسکونی در کرمانشاه بزودی آغاز می شود