مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-04-30اقتصادي

افزایش 3 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در خوزستان


میزان صادرات غیر نفتی در خوزستان از 3/8 میلیارد دلار در سال 1399 به 6/8 میلیارد دلار در سال 1400 افزایش پیدا کرد که نشان از افزایش 75 درصدی صادرات در یک سال گذشته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از سایت استانداری خوزستان امروز جلسه کارگروه توسعه صادرات استان برگزار شد و صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این جلسه اظهار کرد: در دو پایانه صادراتی چذابه و شلمچه مشکلاتی وجود داشت که بخشی از آن برطرف و برای بخشی دیگر نیز کارگروهی ایجاد شد که تا هفته آینده مشکلات این دو پایانه برطرف شود.

وی افرود: با اقدامات خوبی که در سال گذشته در بخش تولید انجام شد توانسته ایم افزایش تولید خوبی داشته باشیم که منجر به افزایش صادرات در خوزستان نیز شد.

خلیلیان به اشاره به افزایش میزان صادرات غیر نفتی خوزستان گفت: میزان صادرات غیر نفتی استان از 3/8 میلیارد دلار در سال 1399 به 6/8 میلیارد دلار در سال 1400 افزایش پیدا کرد که نشان از افزایش 75 درصدی صادرات در یک سال گذشته دارد.

وی با بیان اینکه افزایش صادرات برای کشور با توجه به شرایط تحریم بسیار مهم است، افزود: در این راستا از 13 صادر کننده نمونه استان تقدیر شد و از خدمات شایانی که در این زمینه انجام داده اند تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در خوزستان

افزایش 3 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در خوزستان