مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-04-30اقتصادي

بانک مرکزی به مشکلات واحدهای تولیدی اصفهان ورود کند


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: انتظار داریم بانک مرکزی با عنایت و حمایت ویژه ای به مسائل اقتصادی این استان ورود کرده و در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تجاری اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در دومین جلسه ستاد اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اظهار داشت: جلسه اول ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در سال 1401 را به بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان و جلسه دوم این ستاد به بررسی مسائل شرکت ها و واحدهای تولیدی که با مشکلات ارزی مواجه شده، پرداخته شد.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات ارزی شرکت ها و واحدهای تولیدی توسط بانک مرکزی قابل حل است، افزود: نماینده بانک مرکزی در هر استان از اختیارات لازم برای رفع مشکلات ارزی واحدهای تولیدی برخوردار نیست و بیشتر در نقش یک رابط انجام وظیفه می کند.

وی گفت: استان اصفهان در زمینه تولید و صنعت از قطب های بزرگ کشور به حساب می آید و سهم مهمی در تولید ملی دارد و انتظار داریم بانک مرکزی با عنایت و حمایت ویژه ای به مسائل اقتصادی این استان ورود کرده و در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تجاری اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی به مشکلات واحدهای تولیدی اصفهان ورود کند

بانک مرکزی به مشکلات واحدهای تولیدی اصفهان ورود کند