مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-04-30اقتصادي

اعزام مجدد زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری


مدیرکل فرودگاه های مازندران از اعزام مجدد زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری خبرداد و گفت: اعزام زائران عتبات عالیات بعد از ماه مبارک رمضان مجددا از سر گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سعدالله وطن خواه  از اعزام مجدد زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری خبر داد و اظهار کرد: اعزام زائران عتبات عالیات بعد از ماه مبارک رمضان مجددا از سر گرفته خواهد شد.

درباره آخرین وضعیت فرودگاه شهدای رامسر در بحث پروازهای بین المللی گفت: در حال حاضر در صدد تصویب مرز هوایی رامسر هستیم و یکی از اصلی ترین برنامه های سال جاری، پیگیری و تدارک برای اعزام و پذیرش مسافر به مقصد کشورهای عربی و حوزه دریای خزر است.

وی با بیان اینکه در آستانه اعزام مجدد زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی قرار داریم گفت: فرودگاه شهدای ساری در آخرین اعزام حجاج به عربستان با  هفت پرواز جزو 6 فرودگاه برتر کشور در این حوزه بود.

 مدیرکل فرودگاه های استان مازندران تصریح کرد: باعنایت به کاهش ظرفیت ها پیش بینی می شود سال جاری با اعزام حداقل چهار پرواز به عربستان همچنان جزو فرودگاه های برتر و در خدمت حجاج مازندرانی باشیم.

وطن خواه با اشاره به پروژه های زیرساختی فرودگاه شهدای ساری بیان کرد: دیوارهای حفاظتی فرودگاه ساری در سال گذشته به طول هشت کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مجدد زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری

اعزام مجدد زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری