مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-04-30اقتصادي

اجرای چهار طرح پیشران در کردستان به تصویب رسید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تصویب اجرای چهار طرح پیشران فولاد قروه، فولاد بیجار، توسعه طلای سقز و پتروشیمی بعثت بیجار خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی ظهر امروز در جلسه بررسی نظارت بر قیمت ها در بازار اظهار داشت: با توجه به شعار سال و تاکید رهبری بر دانش بنیان بودن و دغدغه ای که ایشان در زمینه تولید، رونق تولید و جهش تولید و موضوع اهمیت دانش بنیان کردن تولید دارند ضرورت دارد همه ادارات برای تحقق این شعار پای کار باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: پایه اقتصاد کشور تولید است که موجب رفاه عمومی جامعه، اشتغالزایی، افزایش اعتماد به نفس عمومی و شکوفایی اقتصادی می شود لذا باید با تولیدات صادرات محور نگاه جدی به بازارهای هدف داشته باشیم که مسیر تحقق همه اهداف اقتصادی را میسر می سازد.

وی در ادامه گفت: طبق پایشی که انجام شده است، 987 واحد تولیدی و صنعتی در کردستان دارای پروانه بهره برداری هستند که تعدادی از آنها راکد و نیمه فعال است که سازمان صمت کردستان احیا و فعال سازی این واحدها را در راستای تحقق شعار سال در دستور کار قرار داده است.

وی ضمن تقدیر از دستگاه قضایی استان برای پیگیری مسائل واحدهای تولیدی استان و کمک به رفع موانع تولید، از پیگیری احیای62 واحد راکد استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهار طرح پیشران در کردستان به تصویب رسید

اجرای چهار طرح پیشران در کردستان به تصویب رسید