مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-30دانش

تقاضای ایجاد صندوق نظام ایده ها و نیاز ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در آیین رونمایی از سامانه نظام ایده ها و نیاز ها که صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی گل، - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم به ایجاد صندوق نظام ایده ها و نیاز ها اشاره کرد و گفت: به دنبال ایجاد صندوق نظام ایده ها و نیاز ها هستیم و تقاضای آن را به صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در آیین رونمایی از سامانه نظام ایده ها و نیاز ها که صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در چند نوبت تأکید بسیار زیادی بر روی پایان نامه ها و رساله های نیاز محور داشته اند و در دیدار مقام محترم وزارت با ایشان نیز فرمودند سامانه نان بسیار مهم است و باید پیگیری شود.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تصریح کرد: همه موارد موجود در شعار سال می تواند به این سامانه مرتبط باشد؛ لذا تولید باید مبتنی بر نیاز کشور و دانش باشد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به حلقه مفقوده بین ارتباط صنعت، دانشگاه و جامعه خاطرنشان کرد: نهاد های واسط نتوانستند به خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای ایجاد صندوق نظام ایده ها و نیاز ها

تقاضای ایجاد صندوق نظام ایده ها و نیاز ها