مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-30سياسي

استقبال مسئولین قطر از خواهر خواندگی شیراز و دوحه


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: مذاکرات اولیه در خصوص خواهرخواندگی شیراز و دوحه با طرف قطری انجام و مورد استقبال قرارگرفته است.

- ، محمد فرخ زاده، گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه طی نامه ای در خصوص پیشنهاد شهرداری شیراز مبنی بر خواهرخواندگی شیراز و دو اعلام کرده است، شهرداری دوحه ضمن استقبال از پیشنهاد مذکور آمادگی دارد در جریان برگزاری هشتمین کمیسیون مشترک دو کشور در دوحه سند خواهرخواندگی را نهایی و امضا کند.

فرخ زاده این اقدام را یک ابتکار عمل از سوی فارس و گامی مؤثر در موضوع ارتباطات مربوط به جام جهانی 2020 قطر عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زائران استانداری فارس با اشاره به سفر استاندار فارس به دوحه در آینده ای نزدیک، عنوان کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه پیشنهاد کرده که سند مذکور در جریان این سفر به امضا برسد.

فرخ زاده تصریح کرد: این خواهر خواندگی سبب ایجاد تفاهم هایی خواهد شد که روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دو کشور را با محوریت استان فارس تسهیل خواهد کرد.

معاون استانداری فارس همچنین به ابتکار عمل فارس برای تشکیل میز مشترک شیراز و دوحه اشاره کرد و نوید تحقق این اقدام اثرگذار را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مسئولین قطر از خواهر خواندگی شیراز و دوحه

استقبال مسئولین قطر از خواهر خواندگی شیراز و دوحه