مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-04-30سياسي

بنگاه های اقتصادی با وجود کرونا چرخ اقتصاد را چرخاندند


مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون گفت: بنگاه های اقتصادی با وجود کرونا چرخ اقتصاد را چرخاندند و فداکارانه در تامین معیشت مردم گام برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هادی بهداد روز شنبه در جشنواره امتنان ازکارگران، گروه های کار، واحدهای نمونه و کارآفرینان برتر استان البرز ، برپایی این جشنواره را گامی مهم در مسیر بهره گیری از فناوری های نوین در بخش تولید عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اظهار گرد: دانش بنیان بودن تولید موضوع مهمی است که شاخص های آن در جشنواره امتنان مورد توجه خاص قرار می گیرد.

وی افزود: این جشنواره در 33 دوره برگزار می شود و یکی از محور های مهم آن هدایت طرح ها درجهت تقویت و توسعه تولیدات دانش بنیان است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال در مجموع 30 هزار طرح به دبیرخانه جشنواره امتنان کشور رسیده است.

بهداد افزود: شاخص هایی مانند دانش بنیان ، اشتغال آفرینی، نوآوری ها و ابداع و ابتکار در طرح ها از مواردی است که در داوری های جشنواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کاهش ضایعات و افزایش تولید و نیز مسوولیت پذیری و جدان کاری از دیگر شاخص هایی است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی با وجود کرونا چرخ اقتصاد را چرخاندند

بنگاه های اقتصادی با وجود کرونا چرخ اقتصاد را چرخاندند