مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-30بين الملل

بهترین راه مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی مقاومت است


مردم فلسطین باید به مقاومت ادامه دهند و هم زمان همه مردم باید با مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه همسو باشند، این هماهنگی بهترین راه مقابله با طرح ها و توطئه های رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشستی با عنوان اسراییل در سراشیبی سقوط ، با حضور ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران و سعدالله زارعی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس مسائل غرب آسیا با هدف بررسی اتفاقات اخیر فلسطین  توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی  برگزار شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در این نشست در پاسخ به سوالی در مورد حوادث اخیر قدس و این مطلب که در نهایت به چه نتیجه ای می رسد و چه اقداماتی باید انجام داد تا حملات به به مسجد الاقصی تکرار نشود، گفت: درباره موضوع انهدام مسجد الاقصی و ساخت معبد سلیمان باید بگویم که این پروژه از زمان تئودور هرتسل، اولین بنیان گذار جنبش صهیونیست، مطرح شد.

در سال 1896 میلادی هرتسل در کنفرانسی گفت که صهیونیست بدون دولت یهودی، بدون قدس و بدون هیکل یا همان معبد سلیمان نمی تواند وجود داشته باشد.

این در واقع بخشی از پروژه صهیونیستی هست که می خواهند مسجد الاقصی را منهدم کنند و هیکل سلیمان را به جای آن بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی مقاومت است

بهترین راه مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی مقاومت است