مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-30سياسي

کلیات طرح شفافیت قوای سه گانه تصویب شد / صحن مجلس فردا تصمیم گیری می کند


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تصویب کلیات طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در این کمیسیون خبر داد.

- روح الله نجابت در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: پس از آنکه دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در صحن مجلس تصویب شد، بلافاصله این طرح به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جهت بررسی بیشتر ارجاع شد.

در این کمیسیون درباره کلیات طرح مذکور بحث و تبادل نظر شد و با توجه به اینکه نیاز بود این طرح پخته تر شود، آن را به کارگروه ذیربط کمیسیون شوراها ارجاع دادیم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس متذکر شد: آن کارگروه سه جلسه با حضور نمایندگانی از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مرکز پژوهش های مجلس و دیگر دستگاه های ذیربط برگزار کرد و اصلاحات نهایی در طرح مذکور اعمال شد.

نجابت ادامه داد: صبح امروز و پیش از جلسه علنی مجلس هم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جلسه ای را درباره طرح مذکور برگزار کرد و عصر امروز هم درباره این موضوع جلسه ای برگزار شد و در نهایت کلیات طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح شفافیت قوای سه گانه تصویب شد / صحن مجلس فردا تصمیم گیری می کند

کلیات طرح شفافیت قوای سه گانه تصویب شد / صحن مجلس فردا تصمیم گیری می کند