مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-30سياسي

شروع کار قرارگاه توانمندسازی محلات کم برخوردار در شهرری


مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز کار قرارگاه توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان ری به همت فرمانداری ری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به پایلوت شدن شهرری در کشور درخصوص راه اندازی قرارگاه توانمند سازی و توجه ویژه به محلات کم برخوردار، بافتهای هدف فرسوده شهری و سکونتگاه ها اظهار کرد: راه اندازی قرارگاه توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با حضور رییس ستاد توانمندسازی کشور اتفاق مثبتی است که در ری کلید خورده و امیدواریم در سایر فرمانداری ها و شهرداری های کشور نیز عملیاتی شود.

وی گفت: این دفتر به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ری به عنوان شورای هماهنگی قرارگاه توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرری و دبیری شهرداری منطقه 20 در محله ابن بابویه ری راه اندازی شده است که امیدواریم در حوزه خدمات اجتماعی مبدا تحولات سازنده باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: حضور مسئولان شهری، معتمدین محلات، تحلیلگران و سایر دغدغه مندان حوزه شهری در مراسم افتتاح این دفتر مسیر روشنی است که به آن چشم امید دوخته شده است و هر اقدامی از این دست مطمئنا در حوزه محلات بافت هدف به افزایش اعتماد و مشارکت عمومی منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع کار قرارگاه توانمندسازی محلات کم برخوردار در شهرری

شروع کار قرارگاه توانمندسازی محلات کم برخوردار در شهرری