مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-30اقتصادي

مونوریل قم در سطح ملی تعیین تکلیف می شود


رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پروژه نیمه کاره مونوریل و آخرین تصمیم دولت در خصوص این طرح، گفت: این پروژه از طرح های حاکمیتی بوده و اجرای یا عدم اجرای آن در کارگروه های ملی تعیین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی امروز در نشست خبری به مناسب روز شوراها که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با بیان اینکه هم اکنون مباحث کارشناسی در خصوص توجیه اقتصادی و حمل ونقلی پروژه مونوریل در حال انجام است، اظهار داشت: تاکنون این کارگروه ها و جلسات نتیجه نهایی را به همراه نداشته است که به توان رسانه ای کرد.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت نابسامان اطراف حرم مطهر قابل توجیه نیست، ابراز کرد: شورای اسلامی شهر قم در تملک املاک مجاور طرح های عمرانی باید رعایت امانت در صرف بودجه های اعتباری را داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مشکلات ترافیکی در تمام دنیا به معضلی آزاردهنده برای مردم تبدیل شده است، عنوان کرد: راهکار عملیاتی شهرهای پیشرفته دنیا در خصوص مدیریت ترافیک، اصل آرام سازی است.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل پارکینگ به مطب پزشکی در برخی ساختمان های شهری قم قابل پذیرش نیست و برخلاف قوانین شهری و موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونوریل قم در سطح ملی تعیین تکلیف می شود

مونوریل قم در سطح ملی تعیین تکلیف می شود