مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-30سياسي

ویژه برنامه حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در عید فطر اعلام شد


نماز عید سعید فطر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران با فرارسیدن ماه شوال اقامه می شود.

- ، با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه فرارسیدن ماه شوّال، ویژه برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در روز عید فطر اعلام شد.

نماز عید فطر امسال به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی رأس ساعت 8 در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

مراسم روز عید فطر در حرم مطهر بانوی کرامت از بعد از نماز صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط حسن اسداللهی آغاز می شود و پس از آن از ساعت 6 حجت الاسلام پورسیدآقایی سخنرانی خواهد کرد.

دعای ندبه صبح روز عید فطر نیز از ساعت 6:30 توسط محمدحسین ایرانی قرائت می شود و پس از آن اقبالی، قاری نوجوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) از ساعت 7:30 به تلاوت قرآن می پردازد و از ساعت 7:40 تا 8 نیز حجت الاسلام فلاح زاده به بیان احکام شرعی می پردازد.

محل استقرار برادران برای اقامه نماز عید فطر شبستان امام خمینی (ره)، نیمه جنوبی صحن صاحب الزمان (عج) و صحن امام هادی علیه السلام است.

همچنین محل استقرار خواهران صحن امام رضا علیه السلام، بالکن های شبستان امام خمینی (ره) و نیمه شمالی صحن صاحب الزمان (عج) و برای محل استقرار مشترک خواهران و برادران صحن پیامبر اعظم (ص)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در عید فطر اعلام شد

ویژه برنامه حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در عید فطر اعلام شد