مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-30سياسي

شهرداران افکار اقتصادی داشته باشند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه شهرداری ها از اعتبارات مستقیم دولتی استفاده نمی کنند، گفت: از این رو شهرداران باید افکار اقتصادی داشته باشند.

- ، رضا علیخانی بعدازظهر شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید بابل ضمن عرض تبریک روز شورا اظهار داشت: شهردار خلاق، خوش فکر، ایده پرداز و به روز می تواند با کمک معاونان و کارشناسان مدیریت شهری و شناسایی مزیت ها و نقاط قوت شهر و برنامه ریزی مناسب، برای شهروندان محیطی جذاب همراه با حس رفاه و آرامش را فراهم کند علیخانی اذعان کرد: شهرداران در این دوره و با توجه به رویکرد و راهبرد دولت مردمی و فساد ستیز باید به سلاح قانون مجهز شوند و با دوری از هرگونه مصلحت اندیشی ها تنها در اندیشه خدمت صادقانه و بی منت و شفاف به شهروندان گام بردارند.

وی افزود: شهروندان انتظار دارند تا شهرداران با ارائه سند چشم انداز طولانی مدت، مدیریت پویا و چابک از روزمره گری ها بپرهیزند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به مدیریت پویا اظهار داشت: ضعف مدیریت یکی از ظلم هایی است که در حق مردم می شود ودر این راستا باید شهرداران شهرهای استان مازندران علاوه برهوش وزکاوت به مدیریت شهروند محوری باور داشته باشند و شهرداری را با این باور ساماندهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران افکار اقتصادی داشته باشند

شهرداران افکار اقتصادی داشته باشند