مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-30فرهنگي

مدیران از داغ نادر طالب زاده گفتند/مردی که صدا و تصویر انقلاب بود


معاون برون مرزی صداوسیما، معاون استان های صداوسیما، مدیر شبکه چهار و مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون درگذشت طالب زاده را تسلیت گفتند.

- ، زنده یاد نادر طالب زاده روز نهم اردیبهشت ماه بر اثر نارسایی قلبی دار فانی را وداع گفت، مدیران صداوسیما و چهره های تلویزیونی در پی درگذشت نادر طالب زاده پیام های تسلیت صادر کرده اند که در این گزارش می خوانید.

احمد نوروزی معاون برون مرزی صداوسیما در پیامی نوشت: انا لله و انا الیه راجعون احساس حزن و حسرت وداع با برادر ارجمند و استاد فقید، حاج نادر طالب زاده برای اینجانب و همکارانم در معاونت برون مرزی رسانه ملی، بسیار عمیق و جانسوز است.

طالب زاده مجاهدی آگاه و دغدغه مند در عرصه مبارزه با استکبار جهانی و افشای جنایات قدرت های استعمارگر در مقیاس جهان اسلام و حتی مظلومان قلمروی به وسعت جهان بود.

افکار متعالی و بغض بینش ورزانه او، شعاع آرمان خواهی نادر طالب زاده را در دایره ای پهناور از انقلاب اسلامی ایران گرفته تا بوسنی، افغانستان، سوریه، لبنان، یمن، عراق، بحرین، کشمیر و… فلسطین گسترد و لطف خداوند، او را واسطه رویش هایی ریشه دار از متفکران و علاقه مندان به اندیشه پویای انقلاب جهان شمول اسلامی ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از داغ نادر طالب زاده گفتند/مردی که صدا و تصویر انقلاب بود

مدیران از داغ نادر طالب زاده گفتند/مردی که صدا و تصویر انقلاب بود