مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-30اقتصادي

تسهیلات تکلیفی برای بانک ها موجب ناترازی منابع و مصارف می شود


ناترازی شبکه بانکی با تسهیلات تکلیفی، ضرورت باز گذاشتن دست بانک ها در وصول مطالبات غیرجاری و ابعاد تسهیلات دانش بنیان ها، از مواردی بود که از سوی مدیران بانک های دولتی در مراسم رونمایی از بسته راهبردها و سیاست های بانکی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از سیاست های بخش بانکی امروز با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک های دولتی در محل وزارت اقتصاد برگزار شد.

در این مراسم رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک صادرات اظهار داشت: بعضی از مشکلات خارج از شبکه بانکی تحمیل می شود که باید این موارد حل شود، از جمله این موارد آن است که گفته می شود باید نسبت منابع به مصارف و تسهیلات بانکی 75 درصد شود و ما می خواهیم این نسبت را رعایت کنیم اما در برخی سفرهای استانی طرح هایی مانند طرح ملی مسکن و یا تسهیلات خرد که ما ابلاغ می شود که موجب ناترازی در منابع به مصارف بانک ها می شود و گاهی این نسبت منابع به مصارف بهم می ریزد و گاهی این نسبت به بیش از 80 درصد منابع افزایش می یابد.

دولت آبادی همچنین گفت: تاکید بر این است که بانک ها منابع خود را به پروژه هایی بدهند که بالای 80 درصد پیشرفت دارند در حالی که گاهی در سفرهای استانی طرح هایی از سوی استانداران و یا دولت به ما ابلاغ می شود که پیشرفت آنها 50 درصد است و درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات تکلیفی برای بانک ها موجب ناترازی منابع و مصارف می شود

تسهیلات تکلیفی برای بانک ها موجب ناترازی منابع و مصارف می شود