مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-04-30سياسي

بیکار کردن پرستاران پاداش 2 سال زحمت بی وقفه در ایام کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شمس الدین شمس دریادداشتی نوشت: امنیت شغلی نداشتن پرستاران و برخورد سلیقه ای غیر کارشناسی منجر به نگاه کارگر فصلی به آنان شده و این عوامل باعث کاهش شدید کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مردم و در نتیجه آسیب به سلامت جامعه خواهد گردید.

- آیا حق پرستارانی در ایام کرونا جانانه از سلامت مردم دفاع کردند این است که آن ها را از کار، بیکار کنند؟ آیا این آن امنیت شغلی است که توصیه مقام معظم رهبری بود؟ آیا اینگونه برخورد ها نگاه کارگر فصلی داشتن به مدافعین سلامت نیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شمس الدین شمس دریادداشتی نوشت: امنیت شغلی نداشتن پرستاران و برخورد سلیقه ای غیر کارشناسی منجر به نگاه کارگر فصلی به آنان شده و این عوامل باعث کاهش شدید کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مردم و در نتیجه آسیب به سلامت جامعه خواهد گردید.

داشتن سلامت یکی از مهمترین نیاز های مردم یک جامعه است و قطعاً می توان گفت؛ یکی از اساسی ترین نیاز هر انسان می باشد، وحتی در مواقعی که سلامت انسان دچار آسیب می شود افراد حاضرند؛ از تمامی نیاز های دیگر خود جهت بر آورده کردن تامین سلامت خود بگذرند، به همین دلیل در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تأمین سلامت مردم یکی از وظایف مهم دولت و حکومت شمرده شده است و دولت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکار کردن پرستاران پاداش 2 سال زحمت بی وقفه در ایام کرونا

بیکار کردن پرستاران پاداش 2 سال زحمت بی وقفه در ایام کرونا